
Gregor Pratneker v ateljeju
"Čeprav so štafelajnemu slikarstvu prerokovali zaton, je še zmeraj živo in v dobri kondiciji in verjamem, da je in bo ostalo enako s tiskanimi mediji," pravi akademski slikar, ki je dobil tudi monografijo o svojem delu.
"V tehniki olje na platnu ustvarjam že od vsega začetka. To je tehnika, ki zahteva potrpljenje, ima pa široko možnost uporabe. Z njeno pomočjo lahko ustvarim učinke, ki jih na primer z akrilom ne morem. Z oljnimi barvami lahko ustvarim debele nanose plasti - špeh - kot temu rečemo slikarji. Olje ima tudi tradicijo, ki sega v 12. stoletje, akrilne barve pa so se pojavile šele sredi 20. stoletja. Žal pa je vse manj slikarjev, ki slikajo v olju. Krajinski oziroma motivi narave kar kličejo po naravnih materialih, kot je olje," rudi razloži v intervjuju.
"V tehniki olje na platnu ustvarjam že od vsega začetka. To je tehnika, ki zahteva potrpljenje, ima pa široko možnost uporabe. Z njeno pomočjo lahko ustvarim učinke, ki jih na primer z akrilom ne morem. Z oljnimi barvami lahko ustvarim debele nanose plasti - špeh - kot temu rečemo slikarji. Olje ima tudi tradicijo, ki sega v 12. stoletje, akrilne barve pa so se pojavile šele sredi 20. stoletja. Žal pa je vse manj slikarjev, ki slikajo v olju. Krajinski oziroma motivi narave kar kličejo po naravnih materialih, kot je olje," rudi razloži v intervjuju.