
"Za veliki šmaren oboje pride skupaj: veliko cerkveno obredje in sproščeno ljudsko sodelovanje," pravi Branko Cestnik, Martin Golob pa: "Ta praznik ni folklora. To ni tako kot božič ali velika noč, ki je za koga samo šunka."
Ali lahko oziroma kaj lahko iz velikošmarenskega primera odčitamo o slovenskem (katoliškem) verniku in o Cerkvi, je vprašanje za dva progresivca. Branko Cestnik je dolgoletni župnik na Frankolovem v celjski škofiji in mariborski metropoliji, grosupeljski župnik mlajše generacije Martin Golob v ljubljanski nadškofiji je že nekaj let prvi zvezdnik Katoliške cerkve v Sloveniji, (tudi) v tem smislu je Cestnik njegov predhodnik.
V nadaljevanju preberite:
Koliko je na avgustovskem prazniku danes folklore pri ljudeh v smislu zgolj nujnosti. Ali pa ni?
Kaj za RKC v Sloveniji danes pomeni pasivno-obrambna drža, v katero se je zatekla po mariborskem finančnem polomu.
Katerega tipa Cerkve je definitivno konec in kaj se pokaže v perspektivi.
V nadaljevanju preberite:
Koliko je na avgustovskem prazniku danes folklore pri ljudeh v smislu zgolj nujnosti. Ali pa ni?
Kaj za RKC v Sloveniji danes pomeni pasivno-obrambna drža, v katero se je zatekla po mariborskem finančnem polomu.
Katerega tipa Cerkve je definitivno konec in kaj se pokaže v perspektivi.