
"Ni ga tukaj danes," je moški glas odgovoril, ko smo v Šentjakobsko gledališče v Ljubljani klicali direktorja Borisa Kobala, nad katerega gledališkim tekstom od včeraj uradno visi to, kar se je govorilo v teatrskih krogih zadnje dni, da naj bi bili njegovi Profesionalci espe plagiat. Ne nova žlahtna komedija, ki je prišla med prve tri na natečaju za žlahtno komedijsko pero in so jo premierno v SLG Celje uprizorili konec novembra 2018, temveč kvečjemu prevedena, morda kaj predrugačena drama Italijana Alda Nicolaja, še vedno precej uprizarjanega po italijanskih teatrih.
Niti da niti ne ni do zdaj rekel Kobal, pred leti direktor Mestnega gledališča ljubljanskega, na hude obtožbe na svoj račun. Vse, kar vemo, je še to, da bo zdaj Avtorska agencija za Slovenijo urejala z italijansko stranjo avtorske pravice. Profesionalci espe pa so umaknjeni s programa v celjskem teatru.
"Gotovo gre tukaj za plagiat, ker je avtor tega besedila zavajal javnost, kolege, svoje poslušalstvo, saj je zatrjeval, da je omenjeno delo izvirnik in ni priznal, da se je več kot navdihnil iz nekega drugega dela"