Max Jota in Sabina Cvilak kot Ruggero in Magda, sanjajoč o ljubezni v pariškem nočnem klubu
G. Puccini: Lastovka (La rondine), Opera in balet SNG Maribor, ogled reprize 27. februarja.
Režija Huga de Ane, ki je podpisan tudi kot scenograf in kostumograf, skupaj s svetlobo Valeria Afierija ter koreografijo in gibom Cleopatre Purice ubira preizkušen koncept zvestobe klasični dramaturški strukturi.
V nadaljevanju preberite:
Kaj je bil glavni motiv, da se je priznani italijanski skladatelj, ki se je konec 19. stoletja že dokazal z lastnim kompozicijskim izrazom v nepozabnih opernih delih, kot so La bohème, Tosca in Madama Butterfly, lotil pisanja lahkotnejše operetne vsebine, ni povsem jasno. Je šlo zgolj za Puccinijevo občudovanje avstrijsko-madžarskega mojstra operete Franza Lehárja?
Kako so ta Puccinijev eksperiment odpeli solisteke in solisti, kakšno je bilo glasbeno vodstvo?
Režija Huga de Ane, ki je podpisan tudi kot scenograf in kostumograf, skupaj s svetlobo Valeria Afierija ter koreografijo in gibom Cleopatre Purice ubira preizkušen koncept zvestobe klasični dramaturški strukturi.
V nadaljevanju preberite:
Kaj je bil glavni motiv, da se je priznani italijanski skladatelj, ki se je konec 19. stoletja že dokazal z lastnim kompozicijskim izrazom v nepozabnih opernih delih, kot so La bohème, Tosca in Madama Butterfly, lotil pisanja lahkotnejše operetne vsebine, ni povsem jasno. Je šlo zgolj za Puccinijevo občudovanje avstrijsko-madžarskega mojstra operete Franza Lehárja?
Kako so ta Puccinijev eksperiment odpeli solisteke in solisti, kakšno je bilo glasbeno vodstvo?