(INTERVJU) Aleš Novak: Časovna selitev Borštnikovega srečanja je večletni proces, občinstvo se mora privaditi na novi termin

Petra Vidali Petra Vidali
28.05.2022 06:00
Dodaj med priljubljene.
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj.
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Aleš Novak: "Moja pobuda o skupnem festivalskem praznovanju dneva slovenskih gledaliških ustvarjalcev, ki sem jo leta 2018 posredoval slovenskim gledališčem, je sicer naletela na naklonjene odzive, na koncu pa se je izkazalo, da v gledališčih tudi na predhodno usklajeni dan potekajo vaje ali predstave, za nekatere je Maribor daleč in podobno." 
Aleš Novak: "Moja pobuda o skupnem festivalskem praznovanju dneva slovenskih gledaliških ustvarjalcev, ki sem jo leta 2018 posredoval slovenskim gledališčem, je sicer naletela na naklonjene odzive, na koncu pa se je izkazalo, da v gledališčih tudi na predhodno usklajeni dan potekajo vaje ali predstave, za nekatere je Maribor daleč in podobno." 
Sašo Bizjak
Pred ponedeljkovim začetkom 57. Borštnikovega srečanja z umetniškim direktorjem festivala predvsem o problematiki spomladanskega termina, ki očitno ni začasen eksperiment, ampak nova stalnica. Borštnikovo srečanje je že pred leti presegel lokalni pomen, danes je to mednarodno prepoznaven festival tekmovalnega značaja, ki ponuja odličen vpogled v aktualno stanje slovenskega gledališča, ob tem omogoča še seznanitev z izbranimi trendi mednarodno uveljavljene produkcije, pravi Aleš Novak.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.