"Igralci imajo kdaj težavo z vračanjem v resničnost življenja"

Katja Štingl
17.01.2019 05:55
Film, ki postavlja vprašanja. Nešteto njih. In v katerem se sliši pesem Severe Gjurin Kakor da se nič ni zgodilo. Pa se je. Zgodil se je Igram, sem, režiserja Miroslava Mandića, ki je te dni prišel na spored Art kino mreže Slovenije.
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Igralska zasedba (od leve proti desni): Dario Varga, Luna Zimić Mijović, Goran Bogdan in Gregor Zorc
Domen Pal/Kinodvor
Luna Zimić Mijović
Gregor Zorc
Goran Bogdan

Zgodba, ki postavlja zrcalo družbi

“Gledam poročila v Sarajevu. Rop pošte tu, rop banke tam. Med storilci pa tudi mladi, izobraženi ljudje, preskrbljeni. Opaziš, da mladi v Bosni in Hercegovini nimajo priložnosti za izražanje svoje kreative, za izražanje sebe, a se želijo izpostaviti, pa čeprav na negativen način. Ljubljana, brezdomci. Srečujem jih na ulici. Podarim jim nekaj kovancev, a po dvanajstih letih kar živim tukaj, na ulici srečujem vedno iste obraze - in še nekaj novih zraven. Neizprosnost kapitalizma. Hrvaška zgodba pa postavlja zrcalo površnim, lažnim odnosom",
“Že leta me fascinira igra – po eni strani velikanski trud, vložen v ustvarjanje vloge, poistovetenje, ki včasih vpliva na igralčev odnos do osebnega okolja; po drugi strani pa se sprašujem, kako je taka transformacija sploh mogoča, to 'preskakovanje' iz vloge v življenje in nazaj.«

»To se lahko zgodi vsakomur«

Goran Bogdan
»Poklic igralca od tebe zahteva razumnost, racionalnost in da, strinjam se z Miroslavom, da imajo igralci kdaj težavo z »vračanjem nazaj«, v resničnost življenja. Tudi sam poznam nekaj svojih kolegov, ki se jim je to dogajalo, sam pa se še nisem znašel v tem položaju in si niti ne želim. Kot igralec se zavedam, da vloga lahko dosti bolje izpade, če se meje med teboj in likom zabrišejo, a naj se to zgodi le pred kamerami. Ko se v času snemanja toliko časa družiš z istimi ljudmi in se vrtiš okoli istih vsebin, si z ekipo ustvariš nek svoj mikro svet. Enostavno »padeš notri«. Verjamem, da se to lahko zgodi vsakomur, v vsakdanjem življenju, ne le nam, igralcem,
Članek je bil objavljen v reviji STOP.
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Želite dostop do vseh Večerovih digitalnih vsebin?

Naročite se
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Več vsebin iz spleta