(KRITIKA RAZSTAVE) Obrnjene perspektive

Nataša Smolič
21.02.2023 05:50
Do knjižnice priljubljenih vsebin, ki si jih izberete s klikom na ♥ v članku, lahko dostopajo samo naročniki paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Glasovno poslušanje novic omogočamo samo naročnikom paketov Večer Plus in Večer Premium.
NAROČI SE
Poslušaj
Pregib (2022), Rdeči steber (2021), Odpiranja (2022)

 
Pregib (2022), Rdeči steber (2021), Odpiranja (2022)  
Nataša Smolič
Osupljive, pogosto skoraj neverjetne varljive vizualne učinke, ki so jih nekdaj dosegali umetniki z matematiko, preizkušanjem v neštetih skicah in pridobljenimi izkušnjami, danes programirajo računalničarji, nekdanja tovrstna čudesa v posebnih zbirkah kuriozitet pa so nadomestili eksponati v hišah iluzij. Pri nas se umetnost, ki zahteva brezhibno obravnavo nosilca in nanosov na njem in skoraj sterilno neoporečno razstavišče, tudi v času njenega največjega vzpona ni razmahnila. Popenkova razstava je zato ena redkih, ki dokazuje, da umetnikova imaginacija in obrtna veščina še vedno lahko parirata izdelkom umetne inteligence. 
Ste že naročnik? Prijavite se tukaj.

Preberite celoten članek

Sklenite naročnino na Večerove digitalne pakete.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
  • Obiščite spletno stran brez oglasov.
  • Podprite kakovostno novinarstvo.
  • Odkrivamo ozadja in razkrivamo zgodbe iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  • Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.